dijous, 30 d’abril del 2009

Perquè m'ajudes a caminar Foto: Elna

Per les nits mai perdudes,
Per les converses contundents
I per les banals,
Per no necessitar paraules i deixar, quan cal,
Que les mirades ens comprenguin,
Pels copets a l’esquena
I pels clatellots que fan falta,
Per la sinceritat mai perduda
Per la constància i per la insistència,
Per la comprensió
i la discussió, que sabem que ens fa créixer,
per la complicitat,
per saber-te al meu costat
amb la paraula i el gest precís,
per alçar-me quan he caigut
i per empenyem quan m’he aturat,
per deixar-me ser
amb la gràcia d’errar
Gràcies.
I diràs amb el teu habitual to
I un somriure que oculta la vergonya del compliment,
“tu les tens totes guapa”,
Gràcies, et repetiré,
I una abraçada dirà tota la resta.

Perquè m’atreviria a dir que això és l’amistat.

Elna

2 comentaris:

Anònim ha dit...

joder albins.

tu les tens totes preciosa.
estic emocionada, emocionada,

la foto, les lletres, tens un món de sensibilitat dins teu, no privis al món d'això per favor.

un petó princesa

nyu

oiglagh ha dit...

Si en saps el pler no estalviïs el bes
que el goig d'amar no comporta mesura.
Deixa't besar, i tu besa després
que és sempre als llavis que l'amor perdura.